Zwroty i reklamacje

Klient może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. Bieg terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od chwili dostarczenia towaru klientowi.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone pisemnie na adres Sprzedawcy, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@trimid.pl. Oświadczenie można złożyć na formularzu odstąpienia umieszczonym na www.trimid.pl. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności bez zbędnej zwłoki.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, a towar, po otwarciu opakowania, nie może zostać zwrócony ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.

W przypadku wad towaru Klient ma prawo zgłoszenia reklamacji. Zgłoszenie reklamacji winno zawierać w szczególności: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, datę nabycia towaru, rodzaj reklamowanego towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Klienta, a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy przedstawić Sprzedawcy dowód zakupu towaru (np. kopię paragonu lub faktury, wydruk z karty płatniczej lub inny dowód zakupu towaru).

Sprzedawca rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl