Aktywny relaks

W trzecim trymestrze ciąży macica powiększa się, powodując znaczne obciążenie kręgosłupa - nasilenie dolegliwości bólowych okolicy lędźwiowo- krzyżowej. Mogą pojawiać się obrzęki dłoni i stóp. Ruchy płodu są zdecydowane i można je monitorować licząc. Wydolność w czasie ćwiczeń może być mniejsza i należy dostosować poziom wysiłku do możliwości. Unikamy przegrzania - dbamy o odpowiednią ilość przyjmowanych płynów oraz kaloryczność posiłku przed ćwiczeniami. Unikamy ćwiczeń w pozycji leżącej, na plecach - ryzyko zasłabnięcia.

Zawsze należy przerwać ćwiczenia, jeśli następuje:

znaczne skrócenie oddechu

kołatanie serca lub ból w klatce piersiowej

zawroty głowy lub zasłabnięcie

bolesne skurcze mięśnia macicy

wyciek płynu owodniowego

krwawienie z pochwy

znaczne zmęczenie

ból brzucha

ból kości miednicy

ból głowy

osłabienie mięśni

słabsze odczuwanie ruchów płodu

 

Nie znaleziono produktów spełniających podane kryteria.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl